Julian-in-Azie.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hoi allemaal,

Welkom op mijn ReisBlog!

Via deze website ga ik jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen en belevenissen tijdens mijn backpack trip door Zuid-Oost Azië!

Zaterdag 22 mei zal ik vanaf Schiphol, via Dubai naar Bangkok vliegen. Na een lange treinreis vanuit Bangkok zal ik in Noord-Thailand de grens oversteken naar het overweldigende Laos. Hoewel ik Laos van Noord-West tot Zuid-Oost ga doorkruisen, zal het verloop van de Mekong-rivier, net als voor de lokale bevolking, de basis zijn voor het reizen. De planning is om na ongeveer 5 á 6 weken in Zuid-Laos de grens met Cambodja te overbruggen. In Cambodja hoop ik nog ongeveer 3 weken te kunnen genieten van mooie natuur en indrukwekkende tempel-complexen.

Begin augustus reis ik via Oost-Thailand weer terug naar Bangkok, waar ik Claudia van het vliegveld ga halen. Samen gaan we Bangkok ontdekken, natuurparken bezoeken en relaxen op een idyllisch eilandje aan de oostkant van de Golf van Thailand.20 augustus landen we samen op Schiphol, waarna het normale leven weer gaat beginnen.

Net als alle mensen die naar het buitenland gaan om de reizen of studeren beloof ik m'n best te doen om jullie op de hoogte te houden van alles wat ik meemaak. Leuk of niet; het is in sommige gebieden vrijwel onmogelijk om via de voor ons onmisbare apparaatjes contact te leggen met de buitenwereld. Desalniettemin zal ik proberen om wekelijks een update te geven. Over contact via Skype etc. zal ik later nog berichten.

Groetjes,

Julian

Reacties

Reacties

arne

Cool!
Beloofd een prachtige trip te worden, te gek dat je gaat.
Mooie dingen.
Arne.

Sanne

Klinkt heel gaaf zeg! Ik zal je proberen te volgen hoor!
Ik wens je in ieder geval een geweldige reis toe!

Liefs van je nicht

Joop

Je trip ziet er fantastisch uit.Wij zullen je nauwlettend volgen,zeker omdat wij lang geleden (1994) in Thailand zijn geweest.Ook leuk dat op het einde van je reis Claudia naar Bangkok komt. Joop en Nel.

nicole

Heey Juul!
Na deze onwijs mooie reis kom je vast met een hele koffer vol met ervaring terug van alle dingen die je daar meegemaakt hebt.
Ik ga je zeker volgen, maar daar drinken we volgende week eerst nog even een drankje op!!!

liefs nic

Julia

Hey Julian,
Echt tof zeg, dat je zo'n vette reis gaat maken.
een vriendin van me is nu 5 maanden in Cambodja voor haar afstuderen, misschien vind je het leuk om haar verhalen te lezen?
marliekevde.waarbenjij.nu

Groetjes,
Julia

Joke

Wowwwww Juul! Wat een reis heb je uitgestippeld!
Gaaf hoor. Natuurlijk ga ik je volgen, wat dacht jij dan?! Begrijp ik goed dat je in je eentje gaat?
Leuk dat Claudia aan het eind van je reis naar je toekomt. Suc6 knul en goede reis!!

Karen

Juul we houden deze site goed in de gaten! Echt gaaf! Het klinkt nu al jaloersmakend haha.
X Kaar

Suzanne

Ha Julian,

Geniet van al het moois op deze wereld en alle bijzondere mensen die tijdens deze reis vast en zeker op je pad komen. Super dat Claudia het laatste gedeelte van je reis ook meemaakt. Tegen die tijd heb je vast al een enorme baard, want als echte backpacker laat je die natuurlijk staan ;-). We kijken nu al uit naar je verhalen, dus we hopen dat je je aan je voornemen houdt en wekelijks iets plaatst.

Lfs, Suzanne (en ook van Bastiaan en Abel)

gerrit

heel veel plezier en geniet er van en vooral doe
voorzichtig en ook fijne weken met claudia pas goed op elkaar

tante ria

hallo Julian,
Wat leuk om zo'n reis te gaan maken. ik vind ook heel leuk dat wij er ook mee van mogen genieten van alles wat je gaat beleven. Geniet van alle leuke dingen. Hoop dat je Claudia niet te veel zal gaan missen. Wel heel leuk dat Claudia de laatste weken naar je toe komt. liefs tante ria

Pho

Sabai-di Julian
Sa-bai-Dee Baw
Hawng tao dai hai khon neung chiang mai
Hawng maa gap bia beerlao baw Tjok Dii.
Mai mai mai mai mai?
sok die.
Pho

Jaap & Hetty

Ha Julian,

Het vertrek nadert nu snel. Hopelijk komt er rust in Bangkok. Wat bijzonder om dit te kunnen doen, een belevenis zal het worden. We wensen je een fijne tijd toe in de landen die je bezoekt. Claudia zal je wel erg missen en jij haar natuurlijk. Fijn dat ze ook nog naar je toekomt. Alle goeds en we horen/lezen wel hoe het verloopt.

Hartelijke groet, Jaap en Hetty.

Ben

Jezus heej.... wat ben ik jaloers op je. Ik probeer mezelf te troosten door mezelf voor te houden dat ik ook een leuke zomer ga hebben, maar het werkt voor geen meter. Tegen wat jij gaat doen en beleven kan mijn zomerbesteding natuurlijk niet op. Ik weet zeker dat je een super tijd tegemoet gaat. Ik ga je verhalen en foto's zeker lezen en bekijken om ze vervolgens van nutteloos commentaar te voorzien.

En ookal zie ik je niet dagelijks...ik ga je missen kerel,
Ben

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!