Julian-in-Azie.reismee.nl

laatste nacht in Nederland

Hallo allemaal,

pas het tweede, maar alweer laatste bericht voordat ik Nederland ga verlaten!

Veel mensen hebben me gevraagd 'wat ik ga doen', of ik een ander reisplan heb, of dat ik überhaupt nog wel ga. Gelukkig is de rust weer enigszins wedergekeerd in Bangkok, dus ik ga met goede moed richting Thailand. Za 22 mei vlieg ik om 15:30 vanaf Schiphol, kom dan 23:59 lokale tijd aan in Dubai, en vlieg dan 03:15 door naar Bangkok, waar ik, als alles goed gaat 12:30 lokale tijd land.

Zoals ik al vaak heb gezegd: de situatie veranderd met de dag, maar ik denk dat het in Bangkok nu alleen maar rustiger wordt. Het plan is nu om op het vliegveld of daar in de buurt te overnachten, en dan de volgende dag de trein te pakken in het centrum. Als ter plekke blijkt dat het toch onveilig is om het centrum in te gaan, dan zal ik niet op het vertrek station opstappen, maar op een tussenstation al iets richting het noorden.

Ik heb een skype account aangemaakt: julian_elbruno (Rotterdam). je kan me toevoegen, en wie weet kunnen we nog een keer skypen.

Voor de mensen die niet willen afwachten: jullie kunnen het beste sms'en naar mijn Nederlandse nummer. Ik zal dan proberen te reageren met een thais/laotiaans/cambodiaans nummer.

Iedereen heel erg bedankt voor het medeleven en de leuke reacties. Dat doet me goed. Mijn volgende bericht zal vanuit Azië komen, waarvandaan en wanneer? Dat merken jullie vanzelf!

Reacties

Reacties

Daphna

Geniet ervan!! Heel veel plezier!

nicole

Hey juul!
Zo de grote dag is aangebroken. Ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad en verder wens ik je heel veel plezier en geniet ervan!
You can do it(H)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!