Julian-in-Azie.reismee.nl

Veilig aangekomen!

Hoi allemaal,

ik zag in m'n ooghoek een computer staan bij de tourist office, dus dacht ik meld meteeen dat ik veilig aangekomen ben. Zowel Dubai airport als het vliegveld in Bangkok zijn echt mooie vliegtuigen. Iedereen spreekt engels!

Ik ga nu een hotel / guesthouse zoeken. Heb net m'n eerste Thai Bath gepind, Ga zo meteen nog wat dollars halen, dan komt het helemaal goed!

groetjes vanuit Bangkok, locale tijd: iets over half 2 's middags. 35 graden celcius,

Julian

Reacties

Reacties

mama, papa

Nou, dat wordt gelijk lekker smeren dan. Voorlopig hoef je je nog geen zorgen te maken over je vergeten vest
tot je volgende belevenis.

Joke

Fijn te lezen dat je goed bent aangekomen Juul!
Wat een indrukken zal jij te verwerken krijgen. Vind het echt stoer dat je dit doet. Persoonlijk moet ik er niet aan denken hoor, ik vind de Ardennen al ver....
Goede, veilige reis verder, have fun en tot je volgende berichtje!

Stefan in `t Veld

Die A-team is dus niet nodig! Het is in Nederland toch ook ongeveer 35 graden vandaag....

Lekker weertje!

Tonnie

Wat super gaaf, heel veel plezier!!

Daphna en Mark

Ze praten engels en zijn allemaal al een keer in Amsterdam geweest en ze zijn ook nog eens je vriend:) Nee dit gaat helemaal goed komen!

Ooh ff een tip, iedereen verkoopt water op straat maar bij de 7/11 is het net een paar Bath goedkoper ;)

Liefs,
Mark en Daphna

Martine

Hey Juul,

Mamma rekent om de paar uur uit hoe laat het bij jou is. :) We denken veel aan je en zijn benieuwd naar wat je allemaal om je heen ziet en meemaakt.
Eerst goed uitrusten om morgen vol energie op pad te gaan. Hopelijk kom je snel weer iemand tegen.
Liefs mamma en Martine

Claudia

Liefje, heb vandaag hard gewerkt, maar af en toe ook nog een beetje aan je gedacht. Have fun!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!