Julian-in-Azie.reismee.nl

hill tribe wiskey!

die wiskey smaakt meer naar wodka eigenlijk, maar wel goed te doen haha.

de thai tabacco gerold in een bananenblad is ook wel een ervaring.

berichtje vanuit guesthouse nu, van de laptop van een amerikaan die gediend heeft in Irak. nu met pensioen. trekking was leuk, maar wel erg toeristisch.

pff. net Elly en Clau gemaild, nu een beetje inspiratieloos. wilde vanavond nog een meditatie sessie doen, maar ben toch in guesthouse blijven plakken. de rest van het verhaal komt nog.

groetjes Julian.

p.s. plan is om zaterdag naar Chang Khong te gaan, aan de grens met Laos. 6 uur in de bus! met 35 graden? just have to get used to it. In Laos is amper A/C. dus tja.... het is zo slecht nog niet met die 17 graden in NL, toch? ;)

Pap

Ha Julian, huur je daar nog een scooter of zo om naar de Golden Triangle te gaan? Schijnt leuk te zijn hoorde ik vandaag. Is wel 65 km. Ik lees het wel weer. Veel plezier

Ben

Jaaaa hoor, meneer is net weg en heeft nu al geen zin meer om ons op de hoogte te houden haha. Breng maar een flesje mee dan...

Mark en Daphna

Acch misschien was het toen ook wel wodka ;).

Hoe ging het olifant rijden? Liep hij alleen als je hem bananen gaf? ( wat bij ons dus het geval was).

Veel plezier in Chang Khong, en die bus..ach dat overleef je vast :D

Dikke kus Mark en Daphna

Joop en Nel.

Hi Globetrotter. Zo te lezen gaat je reis zonder haperingen en last van heimwee heb je (nog) niet.Warm en vochtig weer is ook niet alles,maar daar wen je wel aan. je ontmoet wel allerlei soorten pluimage,maar zolang het gezellig blijft is er niets aan de hand. Wat vindt je van Thailand ? We blijven jou reis met veel intresse volgen.Tot de volgende keer.

Bob

Klink leuk allemaal :)
Geen avond-klok meer! Dus vanavond stappen in Laos?