Julian-in-Azie.reismee.nl

we gaan nog niet naar huis....

nog lang nie.........

nouja, toch wel, helaas!

Twee dagen geleden zijn we van de oost-kant van het eiland naar de west-kant verhuisd omdat de eigenaar zelf op vakantie ging en de toko 2 maanden achter zich zou laten.

Wat een domper voor ons leek, bleek een verassend resultaat te hebben. We vertoeven nu een paar nachten in een bungalow-parkje waar zelfs de nieuwe wc-rol opgevrolijkt wordt met een vouw-motiefje! We hebben dag in dag uit onwijs goed weer, en ons priv'e strand is op een enkele andere bezoeker ook daadwerkelijk een priv'e strand.

Maar het luie leven zit er zoals gezegd helaas bijna op. Woensdag ochtend vliegen we terug naar Bangkok, om vanaf daar donderdagmiddag te boarden voor de vlucht richting Dubai. Na een korte nacht in Dubai zullen we doorvliegen naar Amsterdam, waar we om 13:30 locale tijd zullen landen (Emirates - EK 145)

Wat zal dat wennen worden naruim 10 weken reizen en bijna 3 weken vakantie. Toch hebben we beiden (Clau wat minder) weer zin om naar huis tegaan om ons weer in het dagelijkse leven van downtown Rotterdam onder te dompelen!

Tot snel! Kus Juul & Clau

Elly en Frank

Wat een waterpret, zie bijna net zoveel water als hier nu...., dus geniet nog maar van de laatste dag. Tot vrijdag!

Klarieke

Wat een GE-WEL-DI-GE foto's! Geniet van jullie laatste uurtjes daar!!

Joop en Nel.

Als jullie dit lezen zijn jullie onderweg of misschien al thuis. Aan alles komt een eind,dus ook aan deze voor Julian geweldige ervaring en voor Claudia en Julian samen een mooie afsluiting in Thailand. Welkom thuis. We zijn benieuwd of je ons nog wat nieuws kan vertellen na al die mooi verslagen en foto's tijdens je reis.Tot ziens.

Clarice

Welkom thuis! Mooie, leuke en gezellige foto's! Ziet er erg herkenbaar uit ;-)